Neoslňuje ani muzikanta ani posluchače. Svítí tam kam má
víceReklamační řád
Reklamace
Obecně platí, že pokud se na výrobku objevila technická vada, máte možnost jej reklamovat ve stanovéné záruční lhůtě (zpravidla 2 roky) u prodejce. Pokud jste tak naše zboží zakoupili u jiného prodejce (jiný eshop, kamenná prodejna), je třeba reklamovat zboží tam.
Jak reklamovat nefunkční zboží zakoupené na našem e-shopu
Zboží vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně nebo po čase fungovat přestalo? Pokud jste si zakoupili zboží přímo na našem e-shopu http://www.e-shop.cel.cz/ a je-li výrobek v záruce, je samozřejmě možné zboží reklamovat. To znamená:
na adresufirmy C.E.L. Šumperk spol s r.o.,nám. J. Zajíce 5, 787 01 Šumperkzašlete:
1) vadné zboží (celé, ne jen domněle vadnou součást)
2) průvodní dopis, který popisuje závadu či vzniklý problém na zboží
3) kontakty na vás (email, telefon, adresa)
4) kopii faktury nebo číslo objednávky
Bez těchto náležitostí znemožníte zdárný průběh reklamace.
Na reklamaci je zákonná lhůta 30 dní, běžně ji vyřizujeme do 10 dní. O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem (nutné jej uvést v průvodním dopise). Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá nebo budete chtít něco upřesnit, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo u reklamačního oddělení na tel. 583 216 781, email: e-shop@cel.cz nebo spk@cel.cz .
U oprávněné reklamace vám náleží náhrada účelně vynaložených nákladů. Pokud vám proto od nás přijde po dokončení reklamačního řízení potvrzení o uznání reklamace, stačí zaslat číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v emailu o uznání reklamace), kopii podacího lístku a číslo bankovního účtu se stručnou žádostí o vrácení peněz za dopravné opět naspk@cel.cz.
Jak postupovat, když vám zboží již dorazilo poškozené
Pokud vám zboží již dorazilo poškozené, případně při přebírání zboží je již krabice poškozená, je nutné se obrátit přímo na naši smluvní přepravní společnost PPL. U nás na skladě je zajištěna několikanásobná kontrola zboží, aby vždy odcházelo v pořádku, k rozbití tak může dojít jen během přepravy. Na adrese http://ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace vyplňte prosím jejich formulář (zadáváte datum převzetí, číslo zásilky apod.). Doporučujeme nahrát také fotografie poškozeného balení nebo zboží. Společnost PPL vás již bude sama kontaktovat a dohodne se s vámi na dalším postupu. Během několika dní u Vás zboží vyzvednou, následně přepraví k nám na reklamační oddělení, kde Vám nachystáme nové zboží a zase přepravcem PPL zašleme k Vám. Celý tento postup obvykle trvá zhruba 14 dní.
Co dělat, když vám dorazilo jiné zboží než jste si objednali
Pokud vám přišlo jiné zboží, zkontrolujte nejprve přiloženou fakturu se shrnutím objednávky ve vašem emailu. Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Za to se omlouváme, kontaktujte nás prosím na e-mailu: e-shop@cel.cz. Napište nám číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybělo. Váš problém určitě vyřešíme, nedoručené zboží vám obvykle dopošleme obratem.
Jak odstoupit od smlouvy a zboží vrátit
Ze zákona máte nárok na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Takto tedy můžete učinit nejsnáze tak, že na adresu: firmy C.E.L. Šumperk spol s r.o.,nám. J. Zajíce 5, 787 01 Šumperk odešlete:
1) kompletní zboží
2) kopii faktury
3) průvodní dopis, kde výslovně prosím uveďte, že zboží vracíte (uvádět důvod není povinné)
4) číslo vašeho bankovního účtu pro poukázání kupní částky zpět
Informovat se o úspěšně proběhnuvším odstoupení od smlouvy můžete na e-mailu e-shop@cel.cz. Odstoupení od smlouvy musí být písemně doručeno e-mailem nebo poštou výhradně do 14 dnů od převzetí zboží. Samotné zboží může být odesláno později. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít také tento formulář zde. Po přezkoumání zboží a vaší žádosti vám budou na váš bankovní účet poukázány příslušné finanční náklady (poštovné se do těchto nákladů nezapočítává).